editing

sitter och redigerar jobb-bilder som aldrig verkar ta slut. Har flera jobb nu samtidigt samtidigt som jag ska plugga på 100% och sen jobba på det haha Lite stressigt för tillfället men vad gör det.

Denna veckan är det mycket att göra men hade någon lucka så givetvis tryckte jag in en massage mitt i allt ihop.
Men som sagt.. Sån är jag. :)

På Linnés Fotogrupp (som är nästan alla från fotoutbildningen som är med) så ska vi ha månadens tema. Ska bli jätteroligt! Denna månaden är temat gränser. Hur jag ska gestalta det? Ingen aning. Men något kreativt borde man ju kunna få till. Sådant man lär sig på IB ^^

Näe, nu får jag fortsätta redigera så jag blir klar någongång.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0