many things in the air

Jobb hela dagen idag och sen blev det att fixa färdigt med hela fotouppgifterna och fixa webbgalleriet till några kunder. Sen ska man fixa kontaktkarta och lägga upp med. Men det vill inte min dator. Suck... Han ska alltid göra tvärtom vad jag vill. Jag förstår inte. :)

Ska börja på redigering av 1800tals fotograferingen med så jag kan skicka iväg dem till modell, Villa gransholm och studio 22 som ska ha dem. :P

Har ett väldigt roligt projekt som jag ska försöka att framföra här på bloggen och facebook. Det är top model inspirerat (så tönt som jag är på det) och det ger verkligen en boost till min kreativa sida. Det har med fotografering också att göra men även ett annat område i media. spännande va? ;)

Jag ska försöka då alla som behöver delta att delta på detta sen så är det bara att köra igång. Lokation är redan fixat och temat med.

Ska bli så skoj! så håll ögonen öppna för mer kommer inom kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0